Reklamatsiooni esitamine Tehnikatarga e-poest ostetud kaubale

Palume kõik tooted üle kontrollida kauba kättesaamisel!

Reklamatsiooni põhjusteks võivad olla:

  • Koguseline erinevus – saite rohkem/vähem kui tellisite;
  • Vale kaup – ei saabunud kaup mida tellisite;
  • Kaupa ei saabunud – teie tellitud kaupa ei tulnud;
  • Kvaliteedi probleem – kaup on kätte saamise hetkel katki või purunenud või tootel on puuduseid st. tegu on mittekomplektse tootega või tootel esineb tehnilisi vigu.
  • Tarneaja ebatäpsus – teie tellitud kaup jõudis teile teavitamata varem või hiljem kui kokku lepitud va. Kaitco OÜ-st sõltumatutel põhjustel.

Reklamatsiooni esitamise alla ei kuulu tooted, mis on kahjustatud Tehnikatarga poolt sõltumatutel tingimustel:

  • Transpordikahjustused, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale.
  • Toote hoolimatu või mittesihtpärane kasutamine või ülekoormamine.
  • Toote ebaõige kasutamine, paigaldamine, ühendamine.
  • Toote konstruktsioonide muutmine, mis kahjustab tootele tootja poolt antud omadusi.
  • Ostja süüline tegevus.
  • Toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine.